zaterdag 13 juli 2013

kiekeboe



kleine rode weekschildkever of soldaatje


26 opmerkingen:

  1. wauwww die zit daar heel mooi op je te wachten, zo is hij wel heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, die staat mooi te pronken antje, prachtige macro!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super foto, die kever lijkt een beetje op een kreeft, ik begin weer honger te krijgen.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij heeft je in de smiezen Ann :-))
    Pracht foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Piep, zie je wel...
    Fijne zondag meis..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik ken dit beestje niet, maar ik vindt het prachtig dat 'm daar zo fotogeniek voor je zit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, ik sta toch even perplex bij deze mooi macro hoor, wat een snelle klikvinger heb jij, of bleef dit mooi soldaatje even voor jou poseren? Fijne zondag meid, mét zon erbij joepie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja goewere, zo scherp!
    maar ik krijg nu precies overal jeuk... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei is dat niet gevaarlijk ?? Mooie macro Grts

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kwam even grasduinen tussen de prachtige foto's die je hier recent weer allemaal geplaatst hebt.
    En kan concluderen dat het nog niet zo erg met je ogen gesteld is hoor :-)
    Groetjes
    Stefanie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. die wilde duidelijk op de foto...

    fijne zondagavond An !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. rené vanoirbeek14 jul 2013, 20:32:00

    ...die nieuwe brilglazen zijn blijkbaar nog niet nodig Ann...fijne avond nog, rené

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, nee, alleen weet ik niet bij het klikken of het scherp is of niet, k zie het maar achteraf

      Verwijderen
  13. Och..dat heb ik altijd..op dat kleine schermpje kan toch bijna niémand al zien of iets scherp is? ;-)
    Heb ondanks het lastige scrollen hier alles nu bijgekeken..juweeltjes van foto's zag ik!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hehe .. niet simpel om op zo'n sprietje te gaan poseren??

    en nog glimlachen ook? :-)))

    heerlijk portret, an! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Héél mooie foto ,maar ik zie die kever liever niet in mijn tuin!
    Ik heb je reportage over Veurne bewonderd! De zoon heeft daar lange tijd gewoond en ik ken het stadje toch een beetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een stoere houding heeft ie ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik geef je gelijk als je van dit mooi weertje profiteren wil en slechts om de twee dagen die mooie foto's van jou posten zal, maar... ik vind het wel een beetje jammer hoor. Toch ben ik blij dat jij genieten zal want dat is het voornaamste!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ze voorspellen een warme week, en ik voorspel je of hoop dat ie ook zo voor je wordt

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha An ,als dit soldaatje maar op dat sprietje blijft zitten.
    maar jij hebt hem mooi te kijk gezet.
    Een groetje
    Christiene

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is een soldaatje op de wacht...en oh kijk daar komt Ann met d'r fliepsding. Goed gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, wat heb je die prachtig te pakken!
    Poseert precies ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!