zaterdag 8 augustus 2015

lukraak




Vrijdag, een onverwachts bezoekje aan Aardenburg, in West Zeeuws-Vlaanderen,
waar we lukraak wat door de straten lopen van een van de oudste nederzettingen van Nederland
Een gezellig en heel stil stadje
met charmante gevels
Gevels mooi fotograferen is een kunst, maar zeker niet de mijne, schots en scheef wil ik er toch laten zien :-)

Na een lekkere maaltijd gaan we verder op verkenning


Rondom het stadje veel natuur
Ideaal voor wandelaars en fietsers




Je zal hier maar op je gemak mogen liggen


t was een gezellig, gezapig relaxed dagje!
én in het buitenland :-)




17 opmerkingen:

  1. Dat is ook veel moeilijker dan koetjes, Antje, hahaaa... ! Maar 'k ben blij dat ik mag meegenieten. En dat bordje lekkers..., even slikken op afstand, mmm...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. is een streek dat ik veel doe met de fiets vind het een zallig plaats en de foto,s tonen ook waarom heerlijk die gevels zo echt zeer mooi zo
    en gevels vallen toch nog mee hoer mag er fier op zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Valt toch wel mee met de gevels. Ik zou het niet beter gedaan hebben! Heel ander soort fotografie, maar door jouw ogen bezien. Mooi plaatsje om te wandelen en te fietsen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verrassing om je in Aardenburg te zien ronddwalen! Het stadje waar mijn tante Regina en nonkel Clement gingen wonen toen ze de boerderij verlieten in St Kruis(N) . Ik wil je er graag eens rondleiden ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, dat is een heel mooi plekje....!!
    Fijne zondag meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind ze toch mooi hoor An :-) je hebt toch je best gedaan, what more can you do :-)
    was een genieten dagje met erg mooi weer:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi An.

    Leuk plaatsje en je hebt er mooie foto's kunnen maken.
    Mooie gevels.
    En mooie omgeving.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het lijkt er de rust zelve An...

    mooie foto's / collages heb je er gemaakt

    prettige zondagmiddag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een sfeervol Stadje en prachtige omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gevels staan van onderaf praktisch altijd scheef op de foto.. niks mis met jouw foto's dus hoor an!
    Het lijkt me meer cultuur dan natuur rondom dat stadje.. akkers en weilanden zijn door mensenhanden gevormd hè! ;-)
    Wie schilderde die mooie ogen op die koeienrug en versjteerde de rest..? :-P
    Buitenland? er lopen in Zeeuws-Vlaanderen volgens mij meer Belgen rond dan Nederlanders.. jullie mogen het van mij hebben hoor.. ruilen tegen de Ardennen?? hahahahahaaa!
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauww...je moet ansichtkaarten gaan maken An.....

    BeantwoordenVerwijderen
  12. In (Zeeuws) Vlaanderen is het uitstekend toeven... Dat weten wij uit ervaring. Maar ik heb nog nooit zulke charmante foto's van geveltjes gemaakt ;-) Ik vind ze mooi! Kunnen zo in een blaadje van het VVV.
    Lieve groet Kakel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. lijkt me een mooi plekje te zijn en je gevels zien er toch ook wel goed uit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schots en scheef is niet abnormaal omdat je zelden of nooit de ideale positie kunt innemen om architectuur te fotograferen.
    Dikwijls moet je ook je groothoek compleet open schroeven, wat ook voor een serieuze vervorming zorgt.
    Maar dit kan je natuurlijk corrigeren in je beelbewerkingssoftware. Ik doe dat systematisch met architectuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is goed vertoeven in het Zeeuwse land, ik ben nog niet aan die kant van Zeeland geweest, maar ga dat zeker nog een keertje doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Daar in Nederland is het nog goed leven, we zijn daar onlangs nog op fietsvakantie geweest.
    Het zalige vlakke land (maar je mag geen wind-tegen krijgen ;-) ). Je reportage geeft me weer vakantiezin ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hel erg leuk en ook voor mij een paar mooie herinneringen :-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!