woensdag 10 oktober 2012

ik ben


Photobucket



Ik ben wie ik ben.
Met dit lichaam en deze geest moet ik het doen.
Dit is alles wat ik heb. Ik kan niet meer ruilen.



Photobucket
 


Dit is blijkbaar precies zoals ik moet zijn;
zonder mij, zoals ik op dit moment ben,
was de schepping niet volledig.
Ik houd op mezelf verwijten te maken
voor dingen die ik (nog) niet kan.



Photobucket



Ik hoef niet perfect te zijn.
Ik hoef niet te kunnen wat ik niet kan.



Photobucket
 


Perfectie is stilstand en stilstand is dood.
Ik leef dus ik maak fouten.
Ik mag ook fouten maken. Van fouten leer ik.



Photobucket



Sterker nog:
ik ben perfect,
juist omdat ik de fouten maak die ik maak!
Zo houd ik de evolutie op gang.



bron: www



18 opmerkingen:

  1. doen wat je graag doet Ann...

    is heel wat beter dan perfect te willen zijn...

    fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect....wa is da? Knappe foto's, vooral die rode roos.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie woorden en dan die foto's erbij!! Je heb er weer iets heel moois van gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tevreden met jezelf én je leven, mooier kan het niet An.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zéééééééééééér mooi ... :-)

    en meer heb ik er niet aan toe te voegen ... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n roos is toch wel perfect, vind ik hoor. Iets mooiers dan een roos bestaat er niet. En jouw foto's, die zijn ook perfect, Fotorantje. Als er ergens een snoodaard zou zijn die ze niet helemaal perfect vindt, dan hoef jij je daar niets van aan te trekken.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend..!!
    Je hebt er een heel mooi log van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Je mag er wel zijn vind ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi zo ann,
    je bent wie je bent, met alles derop en deraan, en wie je zo niet wil,
    moet maken dattie snel een deur verder gaan,


    weg ermee:-)

    :-)

    voelt goed hé ann:-)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Antje, dat zijn foto's die je de adem afsnijdt.Niemand is perfect ,maar als je gelukkig bent met jezelf is dat het voornaamste.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jij bent mooi zoals jij bent, an! als god gewild had dat je anders was, had hij je anders gemaakt! :-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet te geloven mooi, Antje !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dat is heel mooi, en je foto's erbij zijn ook weer super!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tekst, maar jouw knappe macro's zijn imo nóg mooier rantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een goed stukje om de dag mee te beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi beschreven en mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. You are perfect just the way you are(ook al zou het beter kunnen met de gezondheid;).Prachtige foto's....adembenemend!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zijn wie je bent en je niet beter willen voordoen...
    gelukkige mensen die dat beseffen
    perfectie bestaat niet, we kunnen ernaar streven, maar voor welk doel ?
    Als we maar gelukkig mogen zijn... de rest nemen we er wel bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!