zaterdag 20 oktober 2012

met genoegen


Photobucket

smakelijk weekend


17 opmerkingen:

  1. Dat is een super heerlijk beging van het weekend!
    Geniet maar lekker!

    Groetjes Cristien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkerrrrr daar heb ik ook wel zin in!!
    Fijn weekend,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zou ik ook wel trek in hebben. Wat ziet dat er overheerlijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ze zoiets voor mij zouden zetten was dat ook een genoegen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er genoeglijk uit..!!
    Geniet volop meis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OLa, ik krijg ineens heel veel goesting om naar Deinze te komen! Zal ik eens doen, aheum, dat zeg ik al zo lang hé!
    Prettig weekend Rantje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. met genoegen naar gekeken An..

    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zie je niet veel, een potje advokaat bij de koffie.

    Groetjes,
    Filip

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jammer dat we er niet kunnen van proeven ! We gaan onszelf moeten trakteren!! Prettig weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. lieve helpppp ..

    mijn vingers blijven aan het toetsenbord plakken, an! :-))

    om van mijn kwijl nog maar te zwijgen .. :-)))

    zoete zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha An,moeten we vaker doen een bakje koffie met....
    van alles en nog wat er bij het was een genoegen!
    Fijne zondag
    groetjes Christiene.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Smakelijk rantje, het ziet er beslist heel lekker uit! En ik hoop dat je zondag even lekker smaken zal!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat kan niet anders dan gesmaakt hebben!
    Een genoegen om uit zo'n mooi tasje te drinken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heerlijk zeg! Wat ziet dàt er een lékkere - verwen-koffie uit ! Mmmmmmmmmm

    Ook dat gele in die kleinere glaasjes spreekt me wel aan ...

    * Slurp *

    NJAMMIEEEEEEEE ... :-)!

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!