zondag 23 juli 2017

de zevende hemel



We meerden aan in Sluis voor een gezellig dagje




Slenterden wat door de straten en aten een hapje, zeg maar hap


We waren echt in de zevende hemel


Nog een koetje voor de gezelligheid :-)


Met het buikje vol wandelden we heerlijk rustig een stuk op de vesting,
daar kregen we een fikse regenvlaag als kadootje bovenop
Wat later doken we terug het Sluise straatleven in voor een smakelijk kopje koffie




Om dan in galop terug oostwaarts te keren
alhoewel, het was zeker niet meer in galop noch in draf
maar met nog net genoeg energie om speciaal voor Mizz deze windvaan op de foto te zetten


geel is altijd aanklikbaar :-)




19 opmerkingen:

  1. Was precies een mooie dag en mooie wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed genoten lijkt me. Nog nooit op de vesten van Sluis gewandeld, geeft mooie landschappen. Leuk dagje uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Nog nooit in de zevende hemel geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 't Was echt weer een supermooi dagje, Antje !
    He koffietje probeer ik vanavond te bloggen...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi An.

    Super leuk en mooi is het daar.
    Gezellig bij de 7evende hemel.
    Mooie foto's heb je gemaakt.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn dank is groot.. altijd leuk als er aan je gedacht wordt! :-)
    Die koetjes( of wat voor dier dan ook)-bellen ga ik ook nooit aan voorbij.. en voor zo'n smakelijk visje kun je me ook wakker maken hoor! ;-)
    Groetjesss!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heerlijk verslag van een dagje Sluis..

    en die eerste foto is meteen een toppertje..

    prettige zondag An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tijdens een wandeling is het altijd fijn ergens ff .... maar als je dan in de zevende hemel terecht komt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je in een zevende hemel terechtkomt... tja, dat is zoals met je g... in de boter vallen hé :-) Je eerste foto in deze serie heeft een heel hoog WOOW gehalte !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog nooit in Sluis geweest, maar als ik in de 7e hemel wil komen, mag ik wel m'n rugzak pakken en lekker uit eten gaan.
    Leuk stadje zo te zien! grtjs ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie serie An, dat was lekker genieten.
    Alleen de regenbui natuurlijk niet;-)))

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo te zien was dat inderdaad in de zevende hemel.
    Het is er schitterend.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super toch, om op zo'n gezellige dag in de zevende hemel terecht te komen....!!
    Geniet maar lekker na An...!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige beelden, Antje!
    Ik lust ook wel zo'n lekkere hap... 🙂🙃🙃
    Lieve groetjes, Anna 🤗

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie beelden van een gezellige dag, meer moet dat niet zijn An.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo mooi zagen we Sluis nog maar zelden. Ook als het regent kan je mooie foto's maken, Fotorantje.
    Ik wil graag ook wel eens naar de zevende hemel.
    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zag de zevende hemel al bij Lies maar ook die andere plekjes hier bij zijn precies een zevende hemel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. O je hebt een mooie wandeling gemaakt rond Sluis om daarna in de Zevende Hemel te belanden. Gezellig daar hé zeker als je buiten kunt zitten!! Ik kon je goed volgen op je wandeling ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

leuk dat je op bezoek kwam!
bedankt om te reageren!